mardi 10 janvier 2017

Blog hop Cuts2luv & Spiegelmom

Bonjour et merci de vous joindre à ce super Blog hop et swap entre SpiegelMom Scraps et Cuts2luv! J’ai eu beaucoup de plaisir à combiner les produits de ces 2 merveilleuses compagnies. J’espère que vous apprécierez cette création aujourd’hui et allez avoir du plaisir à parcourir les autres blogs. N’oubliez pas de laisser un commentaire sur chaque blog pour être éligibles pour les tirages des prix des 2 compagnies!

Hello and thank you for joining us for this super fun product swap between SpiegelMom Scraps and Cuts2Luv! I had a great time combining the products from these two companies. They look so awesome together! I hope you enjoy what I’ve created for you today and enjoy the rest of the hop! Remember to leave comments on all the designers blogs to be entered to win a couple fabulous prizes from each company!

Voici ma page pour ce projet :)







Boutique Cuts2luv: https://www.etsy.com/ca-fr/shop/Cuts2luv?ref=hdr_shop_menu


Merci beaucoup! Maintenant, dirigez-vous vers le blogue de Felicia. Je sais que vous allez adorer son projet!

Thanks so much! Now you’re off to Felicia’s blog. I know you’ll just love her project!



21 commentaires:

  1. J'aime les superpositions sur ta page. Joli!

    RépondreSupprimer
  2. wow, j'aime beaucoup ta page! et ce badge avec des plumes et du feuillages de la nouvelle collection de cutsluv, yé tu assez beau hein!?

    RépondreSupprimer
  3. WOW! I love this so much. The layering is so beautiful!

    RépondreSupprimer
  4. So pretty! I love the layering behind the photo and the angle of the papers! Amazing layout!

    RépondreSupprimer
  5. WOW! What a stunner! Beautiful page !

    RépondreSupprimer
  6. Beautiful layout! I love all the flowers.

    RépondreSupprimer
  7. Oh j'adore!!! Qu'elle est belle ta page!!!

    RépondreSupprimer
  8. I love your color combinations! Lovely page!

    RépondreSupprimer
  9. Beautiful!! I love you me layers & details!!! Thank you!!!

    RépondreSupprimer

Petits mots gentils :)